15.10.2014 TOIVOA

Niin ei hyviä asioita tullut tänään, tyhmiä neuvoja, huonoja uutisia, pyörittämistä,
että ei muuta kuin nokka pystyyn, ja kohti uusia pettymyksiä,
mutta niitä en toivo vaan hyvää ja kaunista, terveyttä,
ja jotakin yllätyksellistä, loppu vuodeksi  <3 TEILLE KAIKILLE MYÖS <3 

Toivoa, ei kuitenkaan voi heittää menemään, muuten ei ole mitään.
Kuten suuressa kirjassa sanotaan Usko. Toivo ja Rakkaus, kaikista suurin niistä on Rakkaus.
Tällä hetkellä minulle tärkein on kuitenkin toivo ja usko, että kun 15 vuotta on kulunut, olen velaton nainen ja 65 vuotias.

Tätä kohti ja sitä, että asiani järjestyvät niin, että  minun on mahdollista palata työelämään, ja sen myötä isompiin lyhennyksiin ulosotossa. Pankkilainan  loppuminen vuoden 2018 aikana. 

Ja , että terveyttä ja voimia riittäisi. Olisi kivaa kirjoittaa teille "OLEN VELATON". 
Kuitenkin nyt olen velallinen , ulosotossa suurin osa 24 476,14 €.




Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI