18.3.2013 SUORAAN OSUMA

A h d i s t  a a ..... eilen katselin ne Kukkaron Herraksi ohjelmat. Apua, mun laskelmat vissiin menee uusiksi, jos on noin kauheat  ulosoton korko yms. maksut. Itkukaan ei ollut kaukana.

Miten, tämä alkoikin näin, tai ei ole ollut yhtään päivää tänä viikonloppuna etten olisi pohtinut tuota nippua kaapissa, minkä olen siististi lajitellut ja nidonnut yhteen, hyvä asia on että olen avannut kaikki kirjeet ja jopa lukennutkin.
Ja hienosti kirjoittanut velat vihkoon ylös ja summannut. Mutta, nyt kyllä niin ahdistava olotila. Ja sitä ei yhtään auttanut noitten kommenttien lukeminen, tuolla netissä, johonkin pikavippi blogiin.

Eikö toiset ihmiset YMMÄRRÄ,  että me ei kaikki olla samanlaisia, on elämän tilanteita, jossa matto vedetään jalkojen alta, ja kaikki hyvä pitää löytää, OMISTA ratkaisuista, ei ole ketään auttamassa.
Omia valintoja, niin on, haluaisinhan minäkin olla sellainen jolla raha asiat ovat kunnossa. ei velkaa, oma asunto, hyvä työ ja  kumppani.  Sinkun toiveita, heh heh, ymmärrys lähtee itsestä ja omasta halusta muuttaa elämää toiseen suuntaan. Tällä hetkellä elämän täyttää ulosottovelat !

Jesse Kaikuranta: Vie mut kotiin . Mä myynnissä oon.... kuka on se, joka minut omistaa. Millä hinnalla , mut viereesi saat.... riskillä vaan. Kuten elämässä.

Ja elämästä pitää yrittää vaan selvitä, haalia jostain rahaa. Vaikka sitten tuolla pikavippaamisella, vaikka myönnän itse kyllä että se on ihan , niin syvältä ettei aurinkokaan sinne paista. Olisihan se hienoa, jos voisin mennä tuonne isän luokse ja sanoo lainaatkos mulle 30 000 € makselen takaisin, mutta ei ole niin rikasta isää, eikä niin hyvin asiat muutenkaan,  että pystyisin toimimaan noin.

Ja se kultainen lusikka ei ole ollut jaossa kaikille. Ja onhan muilla, saman kohtalon omaavilla vielä pahemmin asiat , kuin minulla, ja syyttely ei auta yhden yhtäkään hetkeä eteenpäin, päin vastoin, tulee näitä ahdinko aikoja, ja epätoivoa.

Miksi ja miten selviän ?
No, voimia saan tuosta ilmasta, auringosta ja kumminkin siitä toivosta, että joskus olen VELATON !
Siitä ei ole tietoa, että koska.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI