15.3.2013 EN KOSKAAN

Niin, en koskaan ymmärrä tuota perusturvan logiikkaa, jos saat takautuvasti asumistukia, mutta , et ole saanut kumminkaan tukea niinä kuukausina perusturvasta, niin ottavatkin tuloiksi tammikuun ja maaliskuun asumistuet huhtikuulle. Kyllä niillä on mun yksinäisessä taloudessa maksettu velkoja, vuokra ja pankkilaina.
Voi juutas käkriäinen , kun taas keittää.

Kyllä mua nyt koetellaan. Olisin halunnut ostaa jotain ihanaa uutta kevääksi,  mutta ei ei niin millään.
Pakko vaan yrittää pärjätä täilleen, onhan mulla tilillä 30 € loppu kuuksi, joten ihan ruhtinaallista tuhlaamista taidankin harrastaa.

Totutut tavat vaan on niin pinttyneet, kevät kun tulee niin tekee mieli jotain uutta ja ihanaa. Jotain pientä... No kotihan on melkein uusi , kun repii kaikki verhot ikkunasta ja pesee ne  ja katselee karmeja ja likaista lasia, odotellen lämpimämpää ilmaa, jotta voisi pestä ikkunat.

Eihän mulla niin huonosti mene, kun pystyin tänääkin lataamaan tuolle Halensin lainan soittajalle, että en maksa lainaanne, laittakaa vaan ulosottoon. Änkytti siellä, että anteeksi mitä, Mä sanoin että juu laita ulosottoon. Sellainen on tilanteeni. Kiitos kuulemiin ja luuri korvaan, missäs se hyvää viikonloppua toivotus ?

No, nyt unohdan kaiken viikonlopuksi, ei tuu postia !
Tehkää tekin samoin, nautitaan ihanasta ilmasta ja ulkoilusta.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI