24.02.2015 MENI HERMOT JA TEKSTIÄ TULI SOSIAALIASIAMIEHELLE

asiani koskee  XXXXXX perusturvan toimeentulotukea .
onko tosiaan niin  että mitään ylimääräistä ei saa , vaikka kuinka anoo ja pyytää nöyrästi, uhkailemallako sitä pitää saada toimeentulotukea.

olen ollut välitystili asiakkaana noin vuoden. ja sieltä maksetaan vuokra sähkö ja minun pankkilainan 266 e , jota en jätä maksamatta. koska siskoni ja perikunta ovat takaajina.


välitystilille menee ansiosidonnainen päiväraha, mistä on vähennetty 1/3 osaa ulosottoja, ja loput kirjataan minulle.

tulojani ovat
asumistuki 136,68
an.pvr      717,71   yhteensä 854,39

menoja pankkilaina 266
vuokra 484,36
autopaikka 7
lämmitys  32,01


nämä em menee välitystililtä ja tuloutus jää minulle


toimeentulotukeen
menee kanssa vuokra ja perusmenoihin laskettuja lääkäri 16,10 ja 16,80  ja  lääkärimaksut  29,30 .

asumis ja perusmenot ovat yhteensä 1032,06 .


mutta tätä en ymmärrä, että kun maksetaan perustoimeentulotuen vajausta  niin 177,67 .
niin tuosta vielä viedään pois nuo maksut lääkärikuluista ja sitten minulle annetaan 115,47 € ja välitystilin rahat 170 e

ja tuosta maksan itse 50 puhelinmaksua. ja pitäisi vielä yrittää maksaa 210 e kaihtimien lyhennystä oli 370 e , mutta olen nipistännyt pienistä rahoista tuota lyhennystä.

olen sanonut sossuille eli XXXXXXXX, että pitääkö ottaa välitystililtä rahat ja maksaa nuo verhot ja sitten palata takaisin välitystilin asiakkaaksi.

sanoivat että ovat antaneet minulle harkinnanvaraisena lääkekujuja ja ruokaavustusta olikohan 25 e YHDEN KERRAN JA TAISI OLLA 3 KPL KULTTUURISETELIÄ JA UIMALAAN SARJALIPPU 29 E......

EN PALJON PYYDÄ, JA KUN PYYSIN PÖLYIMURIIN RAHAA JA PYYKKIKONEESEEN, TULI VASTAUS ETTÄ EI JA ETTÄ PERUSOSAAN KUULUU HARJA JA RIKKAKIHVELI  ELETÄÄN 2015 !!!!

ONKO TODELLAKIN NÄIN, ETTÄ IHMINEN VEDETÄÄN VIELÄKIN TIUKEMMALLE, JOS YRITTÄÄ KAIKKENSA PITÄÄ ELÄMÄSTÄ KIINNI NIILLÄ PIENILLÄ VOIMAVAROILLAAN....

OLEN OLLUT SAIRASLOMALLA 2012 - JATKUEN EDELLEEN....

ENS TI PITÄISI MENNÄ TAMPEREELLE KUNTOKARTOTUKSEEN , MUTTA SOSSUSTA EI OLE TULLUT TIETOA ETTÄ PÄÄSENKÖ SINNE MATKUSTAMAAN. ANTAVATKO RAHAA ......

JA SAMAAN SYSSYYN VOIN SANOA KELALTA KYSYIN VOIKO MAKSAA MATKAT, NIIN, EI VOI , KOSKA MAKSAVAT TAKAUTUVASTI SITTEN  OMAVASTUUN JÄLKEEN NE MINULLE.

ELI JOUDUNKO PERUMAAN KELAN SUOSITUKSELLA KUNTOKARTOTUKSEN.   MIHIN TÄMÄ SOSIAALITOIMISITON SÄÄSTELYT JOHTAA.

ILMAKOS MONI EI JAKSA TÄYTÄÄ NOITA VAADITTUJA PAPEREITA JA AJAUTUVAT SITTEN ASUNNOTTOMIKSI JA SYRJÄÄNTYNEIKSI.
KÄYN JUTTELEMASSA KERTA VIIKKOON PSYPOLILLA JA SIELTÄ KAUTTA SOSIAALITYÖNTEKIJÄ HELI VIENONEN AUTTANUT MINUA. TIETÄÄ TALOUDELLISEN TILANTEENI.
SRK OLEN SAANUT RUOKASETELEITÄ.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI