19.2.2013 ÄLÄ RIKO KAAVAA

...no en todellakaan. Tuli arki ja postiluukku täynnä kirjeitä. Laskuja laskujen perään. Ja sairaalastakin tulee oma laskunsa, jakka saavat sen postitettua, päiväkirurgiasta.Olin eilen K-HKS:ssa operaatiossa, otettiin titaani pois ranteesta, ja patti poistettiin kainalosta. Saikku jatkuu vaan.  Odottelen nyt sitten, miten käsi toipuu ja tuleekos kuntoon...

 Pääsenkö töihin, vai lähdenkö opiskelemaan. Jompi kumpi se on varmaa. Eipä ne tulot kumminkaan taivaisiin nouse, satanen kaksi enemmän. Teki kummin tahansa.

Ja ulosottokin oli muistanut mua kirjeellä, nouda toimistostamme haaste, no noudin tietenkin, ja ihmettelin siinä, että mikä kun piti noutaa, ootte yleensä lähettänyt suoraan postissa, no mun "oma ulosottomies" lomalla, ja sijainen hoiti asiaa, kerroin että on suoraan tullut soitto ja kirje mulle, ettei vaan tule liikaa liikuntaa ;)
Naureskeli vaan, no tehdään jatkossakin samanlailla, sanoi.

Nanaolainasta tuli kirje, pieni summa kohonnut taivaisiin. Hui kamalaa.

Mua ei nyt kyllä jotenkaan jaksa kiinnostaa koko lainat, oon niin poikki. Tuli taas niin vetämätön olo.
Tarviikos mun olla vahva aina, ei nyt ruikutan ja valitan ja makaan vaan.
Herkkuja jos olisi herkuttelisin, mutta ei ole. Lämmintä mehua vaan ja pillerit poskeen.

Pitää yrittää jaksaa parit kirjeet laittaa postiin, valitus vakuutuksen päätöksestä ja maksuvaapaata anon yhdestä lainasta. Mitä makselen vielä.

Koitean huomenna olla pikkasen paremmalla mielellä ja avoimempana kuin nyt.
Rauhaa ja rakkautta ja rikas rahattakin, ne kokemukset rikastuttavat.
:)

Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI