11.4.2014 HYVÄNTEKIJÖITÄ, ANTAUTUU AUTETTAVAKSI.

Perjantaita, mutta ei onneksi 13 päivää vaan, ihan 11 päivää huhtikuuta.
Tälle aamulle on tullut jo monta mietelmää elämästäni.

Kannattaako surra sitä, mikä on jo mennyt elämässä?
Kannattaako surra sitä, mitä tulee elämässä ?
Hyödyttääkö menneen jauhaminen ja pähkäileminen, no kyllä, jos siitä voi oppia jotain uutta.

Eli minun kohdallani, kun olen miettinyt velkaantumistani, on eteen tullut uusia AHAA - elämyksiä, miksi kummassa olen tehnyt näin tai noin. En ole ollut silloin näin ajattelevainen, sitä on menty pää kolmantena jalkana Helsinkiin, Lahteen , Viroon yms.

Nyt vaan kotosalla , kun rahaa ei ole edes ruokaan välillä.
Ja koskas olen itselleni jotain ostanut?
Juu, kirppikseltä.
 FB.n sellaiselta ehkä 6€ jonkun neuleen.

Mutta, olen saanut hyväntekijöiltä pieniä ihania avustuksia.
Jotka lämmittävät mieltäni ja jaksaa taas .
Arkeni on aikasen ankeeta.
Mutta näistä pienistä arjen "enkeleistä" olen saanut monet hymyt huulilleni.

Näistä pienistä hetkistä täällä, nautin ja annan ehkä toivo toisille.
Laitetaan hyvä kiertoon.

KIITOS  <3

Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI