14.4.2014 PANKKI OTTAA; ASIAKAS SIVUSEIKKA

Tässä olen miettinyt, tänäkin päivänä tuota pankin toimintaa, kuinka otetaan omat ajattelematta laisinkaan jääkö asiakkaalle mitään millä elää.
Pitääkö olla niin omien rahojensa perään, koskaan aiemmin minulle ei tuolla pankissa ole kohdeltu noin törkeästi, kyllähän me kuullaan täällä kaikenlaisia tarinoita.
Eli kerro sinä siinä mitä kerrot, mulla jo seuraava asiakas odottaa, lopeta toi itku, ja anna tilaa toiselle kuluttajalle, joka saattoi olla lottovoittaja , jonka rahoja pankki kovasti haluaisi sijoittaa.
No ei kait, mutta kyllä se asiakaspalvelun ykköskohta on palvella asiakasta ystävällisesti, eikä heti kättelyssä mollata, maksamattomista eristä, minkä minä voi , että ansiosidonnainen päiväraha ei tule aina samana päivänä, kun pankin lainanlyhennys on.
Enhän mä voi nyt pankilainaksi muuttua, ei se elämä silleen pyöri. Että kaikki vaan ajattelisivat rahaa ja maksuja, kyllä sitä voisi joustaa pankeissakin.

Katselin tuossa  dokumentin siitä talusrikollisesta, kuinka siinä rouva paasasi siitä että leimaudutaan vankilassa istuvan perheeksi, eikä saa työtä , kun historia seuraa koko ajan mukana.
Ihan samanlainen tilanne se on meillä rahattomillakin, leimaudutaan yhteiskunnassa, vähävaraisiksi, köyhiksi.
Kissan viikset, ei me köyhiä olla , me ollaan todella rikkaita, ja ne varsinkin jotka avaavat suunsa ja tuovat sen julki.
Yhtä lailla minäkin voisin mennä telkkariin ja kertoa kaiken minun niin rikkaasta elämästäni. Johon ei valitettavasti kuulu, se surullisen kuuluisa raha.

Miestäkin olen tässä metsästellyt, ja laittanut tämän blogini sinne , ja hups keikkaa miehet katoaa, kuin pierut Saraharaan. En mä nyt mihinkään papin eteen heti ole menossa, huomenna vasta (huumoria)  hänen kanssaan, ja totta maar jos sill olisi rahaa tehtäisiin siitä avioehtosopimus, kyllä mä omat velkani hoidan, siihen tarvita ukkelin ropoja.  Kovin tuntuu olen ratkaiseva tekijä tämä raha , parisuhteessakin,  vaikka ketään en ole rahoittamaan pyytänytkään tätä mun  totta unelmista elämääni.

Ja yhäti kiitän tästä Hyväntahtoisuudesta mitä olen kohdalleni saanut,  kiitollinen, onnellinen ja hyvin toiveikas siitä , että asiat kyllä selviää ajan kanssa.

Ihania aurinkoisia päiviä Teille ja Meille . Tsemppii. Pidetään huolta läheisistämme.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI