26.08.2015 PIRU HYPPÄSI OLKAPÄÄLLE JA VEI MENNESSÄÄN.........

Piru hyppäsi olkapäälle ja siihen jäi, ja vei mennessään.
Ihmisen mieli on todella herkkä, kun on vastoinkäymisiä tarpeeksi.

Ensin iloa tavaroista joita olen saanut ystävältäni.

Ja sitten mietin , jotain olisi kiva saada itselleenkin ihan ostamalla.
Ja niin siinä sitten kävi, että menin ja tilasin itselleni uuden läppärin, kun tämä vanha rupeaa olemaan tiensä päässä. Ja tarvitsen sitä todella.
Tai tarviiko ihminen muuta kuin puhtaat vaatteet, ruokaa ja katon päänsä päälle.
No, onhan minulla mahdollisuus perua kauppa, jos iskee kamala katumus.
Ja jo nyt se kalvaa mieltä, miksi olin niin herkässä tilassa , että menin ja sorruin tuohon.

No, onni on että sen voi maksaa osissa, mutta se vie minulta noin 20 € kuukaudessa 36 kuukautta. Pärjäänköhän sitten sillä loppu rahalla. No pärjään, jos jo nyt olen sinnitellyt pienellä rahalla kuukaudessa, niin tuo pieni lisä tuskin kaataa talouttani.
Tämän vanhan voi laittaa eteenpäin sukulaiselle, jolla ei ole konetta. Ja joka osaa näitten kanssa pelata.
Minä olen omasta mielestäni  vieläkin liian heikko luonteinen. Pitkäänhän menikin , etten mitään ole tilannut/ostanut. Kyseinen firma luotti minuun ja sain osamaksusopimuksen ilman vakuusrahaa, vanhana asiakkaana. Hyvä asia. Mutta huono, toisaalta kun on tälläinen paikka ostaa. Hitto.
No, voisinhan minä ruveta myymään pullia. Niistä aina tuo 20 € koneeseen. Ei olisi kauhean paha diili.

Tarpeeksi kun kurjuutta kärsii ja siinä rypee, rupeaa mitta täyttymään. Ollut tällainen huonompi jakso elämässä, vaikka onnen hetkikin tuossa oli.

Ja tulevana viikonloppuna uusi onnen hetki, mummun virkaa 100:lla !

Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI