Mitä jää käteen, pelkkä luu?
Karua laskea noita tuloja nyt sairaslomalla.
Kahdesta viikosta 327,00 € , siitä verot ja vuokra ja puhelinlasku käteen jää 30 €. Puhelinmaksun maksusopimus verottaa marras-joulukuussa 200 € !
Mietin jo tuon tulevan rahan , siis joulukuun viikolla 50, menee siitäkin maksut ja jää saman verran .
Toimeentulotuki tulee ensimmäinen päivä, no siitä jää onneksi 70 €.
Mutta odotan niin tuota, kun pääsen takaisin kuntouttavaan, tulee joka kuukausi 108 € ns. ylimääräistä.
Mitäs tästä opimme ?
Köyhän ei kannata sairastaa.
Kuukausi tulot tällä hetkellä, kun kaikki otetaan siitä pois 130 € .
Onneksi, tilanteeni helpottaa, kun palaan tammikuussa taas kuntouttavaan työtoimintaan.
Tämä operaatio tuli huonoon ajankohtaan.
Mutta, tehty mikä tehty.
Valitanko, valitan.
Mutta, elämä on, välillä on valitetta.
Jaksaa sitten taas vähän paremmin.
Ja, unohtuu tuo asia vähäksi ajaksi tänne.
ULOSOTTOVELALLINEN (PIKAVIPIT, KÄYTTÖLUOTTO, VISA)2013 -2029. MUMMI, 61 VUOTTA. VÄLIIN PUTOAJA. ELÄKKEELLE 01.06.2026. TULOTON KOTITALOUS. PERUSTOIMEENTULOTUKI JA ASUMISTUKI. YKSINÄISYYTTÄ JA SYYLLISYYTTÄ KOMPENSOIN OSTAMISELLA, JOS VARAA. VOI VARATONKIN VÄLILLÄ NAUTTIA ! NÖYRYYS JA KÖYHYYS KULKEE KÄSIKÄDESSÄ. LUOJA LUODUISTAAN HUOLEN PITÄÄ, SEURAKUNTA JA PERUSTURVA AVITTAVAT. ME KAIKKI OLLAAN LOPPUPELISSÄ SAMALLA VIIVALLA. ÄLÄ ARVOSTELE TOISTA. ELÄ ELÄMÄÄSI !
14.06.2026 ULOSOTTOSSA OLEVAT VELAT 2026
ULOSOTTOSSA OLEVAT VELAT 2026 Ulosmittauksessa mukana olevat velat Asianumero Asianimi Hakija ...