08.11.2022 POHDINTAA, MIKÄ OLEN ?

 MIKÄ OLEN ?

Ulkonäkö ei aina kerro koko totuutta.

Juurinkin noin, kun en ole työkykyinen, mutta olen sairas ja en kumminkaan saa eläkepäätöstä.

Hylkyjä minulla 2 kappaletta eläkehakemuksista. Muutoksenhakulautakunnassa menossa valitus. 

Kysyy voimia aina selvitä tunneista, päivistä, viikoista ja kuukausista jopa vuosista. 

Mikä on ihmisarvoni, ja luokitukseni yhteiskunnassa.

Itse tunnen hylkiöksi, joka kulkee ihmisvirrassa, muiden mukana.

Olen opetellut menemään ihmisten luo, ja olemaan siellä, vaikka pakosta. 

Tunnen helpotusta, kun olotila on helpompi kerta kerran jälkeen. 

Onni minulla on asunto, jossa viihdyn, ystäviä, jotka tietävät tilanteeni.

Synkimmät tarinani kerron terapiassa.

Taloudellinen tilanteeni on toimeentulotuen varassa. 

Saan maksusitoumuksen apteekkiin ja lääkkeet sieltä.

Pärjään päivän kerrallaan. 

Ehkä, joku päivä huomaan parempia aikoja elämässäni.


Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI