torstai 7. huhtikuuta 2022

07.04.2022 Te- toimiston tiedote : Asiakaspalvelumallimme uudistuu toukokuusta alkaen

 Te- toimiston tiedote :

Asiakaspalvelumallimme uudistuu toukokuusta alkaen

Mitkä asiat muuttuvat? Kerromme tässä sinulle tärkeimmät pääkohdat muutoksesta, joka ei vaadi sinulta toimenpiteitä tässä vaiheessa.

*Jos työnhakusi kestää puoli vuotta tai kauemmin, tällöin tapaat asiantuntijaamme jatkossa useammin. Näin voimme tukea sinua työnhaussasi paremmin ja auttaa sinua pääsemään tavoitteisiisi.

 

*Työnhakuvelvollisuus uudistuu ja karenssit lievenevät. Asiantuntijamme sopii kanssasi haettavien työpaikkojen määrän, joka on maksimissaan 4 kpl kuukaudessa. Samalla päivitätte yhdessä työnhakusuunnitelmasi. Saat valita haettavat työpaikat itse ja lisäksi saat hakea niin montaa työpaikkaa kuin haluat. Asiantuntijamme on sinuun yhteydessä, kun on aika päivittää työnhakusuunnitelma.

 

*Verkkosivumme uudistuvat. Toukokuusta alkaen valtakunnallinen te-palvelut.fi -sivustomme muuttuu Työmarkkinatoriksi. Löydät kaikki tutut palvelukanavat, kuten Oma asioinnin, avoimet työpaikat, koulutushaun ja paikalliset palvelut Työmarkkinatorilta: www.tyomarkkinatori.fi. Alueelliset verkkosivut uudistuvat hieman myöhemmin.

 

*Muistathan ilmoittaa Oma asioinnin kautta, jos tilanteessasi tapahtuu muutoksia.

Lisätietoja

Jos sinulla on muutoksista kysyttävää, voit olla yhteydessä puhelinpalveluumme p. 0295 025 500, ma-pe klo 9.00–16.15. Voit myös jättää yhteydenottopyynnön Oma asioinnissa.