08.04.2022 MILTÄ TUNTUU, KUN EI TUNNU MILTÄÄN

 MILTÄ TUNTUU, KUN EI TUNNU MILTÄÄN.

Jo pidemmän aikaa mennyt näin, ihanaa valoa ja iloa antaa pojanpoikani. 

Sille antaisin vaikka kuun taivaalta. 

Ja yleensä kun on luonani 4 viikon välein, elämäni on ihanaa. 

Aika kuluu, kuin siivillä.

Raha-asioiden kanssa joudun taistelemaan.

Kunta josta pojanpoikani käy luonani, lopetti ylläpitokorvaukset eli noin 30 € viikonlopusta.

Olen yrittänyt selvittää, onko minulla muuta kautta mahdollista saada korvausta, kun kuitenkin menee 

ruokaan rahaa tuolloinkin ja muuhunkin mitä haluaisin hänellä antaa. 

Vaatteita olen hakenut kirpputoreilta ja vaatekierrätyksestä. Samoilla menee omatkin vaatteet. 

Kengät olen ostanut, koska jalan kasvu niin nopeaa, ja niiden käytettyjen kenkien kunnot tosi huonoja

 tuon ikäiselle pojalla. 


Sairaslomalla olen kesäkuun loppuun, eli olen ollut jo kohta 4 vuotta. 

Pää ei kestä kaikkea tässä elämässä ja kyllä tässä iässä jo kroppakin laittaa vastaan. 



Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI