26.09.2016 06.04.2016 VEROTTAJA

"Verottaja muistaa taas meitä Suomalaisia veronmaksajia.
Minulle tuli myös tämä ihana, vihattu, tunteita nostattava kirjekuori.
Kirjekuoren sisältä ilmestyi lappunen.
Sitä käännellen ja väännellen löytyi etsimäni.
Verohallinto haluaa minulta 336,54 €
Ihan kiva summa jaettuna kahtia eli 2 X 168,27 € . "

Tehtiin Tiia Konttinen ( Unelma Onnellisuudesta unelmaonnellisuudesta@gmail.com) kanssa verottajalle muutos anomus, ja viime viikolla sitten tuli päätös postilaatikkoon. Ihanaa että hän neuvoi, ja avitti minua.
Yllätys oli aikamoinen, kun avasin kuoren.
 Ei tarvitse maksaa, vaan palautusta tulee 48,38 €.
No tietty ei tule minulle, vaan valtakunnallinen Ulosottomies vie sen velkojen vähennyksiin.

Muuten mennään taas niin matala lentoa, kuin olla voi.
Pakastimen sain sitten ostettua. Tuttavan ystävällä oli pakastin kaupan ja tarjosi minulle.
Olihan pikkasen tyyris, mutta nyt se hurisee tuossa nurkassa.

Sitten putkahti mieleen se minun leikkaus, 01.11.2016. Tulee niin pahaan saumaan, joulu ja kaikki.
Nyt jo miettinyt joululahjoja, ja vasta syyskuun loppu.

Eikä vielä mitä, silmälasit meni ja tippu lattialle, eikä ole kotivakuutusta.
Kävin sitten tänään kyselemässä, niin noin 200 € , kun tulee pikkasen lisää vahvuuksia.

Ei kahta ilman kolmatta, eikä kolmea ilman paritta.



Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI