18.11.2013. PINNA PALOI...

Pinna paloi. Ja tein temput. Menin ja suljin poikani puhelimen ja nettilaskun.
 Hyvä puoli siinä oli, ettei mun tarvis hermoilla enää laskujen kanssa. Eli mulle jäi tikusta ja puhelimesta 35 €/kk. Kun nyt melkein järjestään ollut 90-120 €/kk. No kolmen kuukauden laskut rästissä, pojan piti hoitaa, mutta kun välit menneet pikkasen ristiin. Pitää tärkeämpänä maksaa auton osamaksuja, että saa sen vaihdettua parempaan, vanhempaan.
No, kukin pitää tärkeänä mitä pitää, sillä seurauksena poikani ostelee Prepaid-liittymiä ja silleen.

Pitää yrittää jotenkin selvitä noista laskuista. Ja yksi parkkisakko tuli kanssa postissa, lupasi senkin hoitaa, mutta kas kummaa meni auton hoitoon ja minne menikin loput. Lupaukset jäävät usein, lunastamatta.

Ajatelkaa, jos kaikki tekisi noin, mihin tämä maailma menisi. Mulla meni pikkasen hermot kireällä, tuosta vetkuttelusta. Mulla kun noin kaikki omalla nimellä vielä hetkisen, niin hoidettava on mun ne on. Kun auto myyty, ei tarvis mun apuani enää. Hyvää hyvyyttäni silloin autoin, kun omat luottotiedot oli kunnossa, mutta puheet ei pitäneet paikkaansa. Näin se elämä muuttuu , Eskoseni.  :)

Jos mä kirjoittaisin joulupukille. Kiltti joulupukki, voisitko maksaa lehtilaskun 60 €, 70 € YR, sakko 60 € ja puhelinlaskut 300€. Olisin tosi mielissäni. Voisin elää pikkasen löysemmin, tuon 30 € ruokarahan kanssa.
Vai tyydynkös vaan siihen että suorittelen noita pikku hiljalleen pois.

Voi hitto, ulosotto ja verorästikin vielä tälle joulukuulle :/
Miettii ja miettii, kyllä tämä tästä menee eteenpäin taas pikku hiljalleen.

Jatketaan taas tästä.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI