19.8.2013. ELOKUUTA MENNÄÄN...

En ole jaksanut tänne kirjoitella, mutta mielessä olette olleet ja miettinyt kovastikkin kaikkea mitä voisi tehdä meidän  hyväksi.
Mitkä auttaisi suureen hätään joutuneita... yms.
Nythän on niin , että osa niistä pikavippi Firmoista on poistunut jäiköhän niitä muutama kymmen pyörimään.
Esimakuakin ole jo saanut uusista firmoista sen verran , että ihan melkein tykyttävät postilaatkkoon lainaa.
Jaa summatko no ne alkaa aina melkein 10 000 € , hurjat luvut , alimpina olisin vissiin saanut 5000 €.
Mutta mitenköhän ne sitä olisi mulle antanut, niillä ei vissiin päivity tuo luottotietokelpoisuus mitenkään kovin hyvin. En ihan usko että antaisivat mulle lainaa. Mutta miksi sitten niitä kirjeitä laittavat, heittävät rahaa kuin kankkulan kaivoon.

20.8.2013. menen sitten kaupunkimme velkaneuvojaa tapaamaan, ja selvittelemään velkasotkujani yms.
On varmaankin tarkistanut mitkä firmat vielä laittavat mulle kirjeitä ulosottoon ja olisikohan niin hyvä tuuri , että vaikka saisin velkojakin anteeksi jo haku vaiheessa. Vai miten menee, kun firma lopettaa, kuka sen lainoja sitten hakee maksuun.

Olisihan niitten jo pitänyt tulla ulosottoon , koska viime vuonna menneet jo Perintäfirmaan. Ja mä olen odotellut, mutta en ole kyllä soittanut ja pyytänyt uutta tietoa. Kaipa velkaneuvoja sen mulle selvittelee.

Mutta tässä pieniä kuulumisia, palataan sitten tiistain jälkeen uudelleen ja selvitän miten käy.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI