31.10.2023 LOKAKUU LOPPU KUULUMISET

 Lokakuun lopun kuulumiset. Vuosia tuli lisää, ensi vuonna juhlitaan 60 ! 

No, eipä ole kovin kivoja kuulumisia.

Ensin olin lääkärin pakeilla, hänen mielestään minulla ei ole sellaisia sairauksia, joiden takia voidaan

hakea uudelleen eläkettä. Oli lisäksi aliarvioinut minun oireet todella minimiin, ja tautiluokitukset ihan

 jotain muuta, mitä piti.  Mieleni musteni, ja päätin avautua hoitajalleni, niin tein ja sain helpotusta.

Hän sanoi, että voisi pyytää lääkäriltä lausuntoa. Ei tarvitse, en jaksa, en viitsi. Lyöty ihan pohjille !


Seuraava sosiaalitoimiston huolintailmoituksen takia työntekijä auttanut minua. 

Mutta myös selvittänyt Kelan kanssa, miten toimitaan minun kanssa. 

Päätös : Ilmota itsesi mahdollisimman pian  työttömäksi työnhakijaksi ja neuvotellaan sitten joulukuun

alussa te-toimiston työntekijänkanssa, minulle sopiva jatko. 

Sitä tässä olen miettinyt, mitä ihmettä tässä tapahtui!

Yhä edelleen olen sairaslomalla, toistaiseksi voimassa oleva todistus. 

Hakemukset Kelaan ja Te toimistoon ja omaveroon, olihan taas urakkaa...


Joulu pukkaa päälle, enää 1,5 kuukautta. 

Jos, jostain saisi vähän jouluun apua, niin stressi ei olisi niin suuri. Pojille lahjat, itselleni haluan

 talvikengät, ja ne aion hankkia. Vaikka söisin kynsiä. 

Pidetään huolta toisistamme ! Olette tärkeitä ! 


Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI