25.6.2013 POISSA SILMISTÄ

Pakkasin kaikki laskut ja selvitykset, postin isoon kirjekuoreen, ja kiikutan ne velkaneuvojalle.
Lupasi katsella, ja ilmoitella sitten onko mitään tehtävissä.
Ei kuulemma kovin usein, harvakseltaan, ole yritys/yksityinen ihminen päässyt toista kertaa velkasaneeraukseen.


Ei auta sitten kuin odotella ja katsoa miten minun käy.
 Onhan siinä aina sitten se mahdollisuus että makselen tuota velkaa sen viisi vuotta että saan tuon siskoni/perikunnan takaaman lainan ois ja yritän sitten, sitä takuusäätiön takausta.

Ja jos nyt tulee syksyn mittaan muutosta tähän mun tilanteeseen muutenkin, niin menee ihan pipariksi koko juttu.

Mutta ainakin minua nyt ei ahdista tuo pino tuossa pöydän kulmalla.
Tiedän että on asian tuntevissa käsissä.... toivon niin :)

Poissa silmistä, poissa mielestä. No ei todellakaan.
Muutamina päivinä olen huomannut että en mieti tuota pinoa, mutta kun ilta tulee niin näköyhteys niihin,
mutta tulevana iltana ei, pöytä tyhjä, aloitetaan puhtaalta pöydältä.

Kyllä olen todella paljon miettinyt tuota "soppaa" minkä olen keitellyt, hitaasti ja hartaudella.
On vaan ihminen heikko, loppu pelissä, kulutus hysteriassa, vaikka loppu aikana otinkin vaan velkaa velan maksuun. Mitään omaisuutta mulla ei oikeastaan ole. Normi setti vuode, sohva, pöytä ja 3 tuolia, yöpöytä ja telkkapöytä.
Kapeissa ei mitään turhaa.
Eli hyvin huomaan itse ainakin, ettei rahalla ole mitään tänne tullut lisää. Päin vastoin paljonkin poistunut, että saanut pikkasen elämiseen, voita leivän päälle.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI