17.09.2021 EI KORVAUSTA

Minulle ei enää korvata pojanpoikani vierailuista ns. ylläpitokorvausta, joka oli noin 3o €.
Syyksi sanotaan, ettei korvausta kuulu maksaa isovanhemmalle. 
Koska kyseistä korvausta maksetaan huostaanotettujen lasten vanhemmille, luonapitoajalta. 
Vaikka olen selvittänyt heille, kuinka tiukka rahatilanteeni on. 
Ymmärtäisin, jos olisi hyvä perusteltu syy, mutta ei ole minun mielestä.

Kelalta olen kysellyt kanssa kyseistä korvausta, mutta vastausta ei ole vielä tullut. 

Muuten elämässä menee tasaisesti, kun sosiaalipuolen sairaanhoitaja kirjoitti minun puolesta hakemukset Kelaan. 
Nyt vaan odotellaan päätöksiä.
Perustoimeentulotuki hakemuksen kirjoitin itse, oli vaan kopioitavia asioita. 

Rahaa tilillä muutama sentti. 
Onneksi laskut kaikki maksettu. 
Elisan osamaksuissa on pitkä maksusopimus peräti, maaliskuulle. 
Normi lasku on 107,39 € + 22,23 €, yhtä paljon, kuin ennen muutamaa osamaksulaskua.

Ensi viikonloppuna on hautajaiset. 
Seuraavana viikonloppuna tulee mummin Päivänsäde. 
Syntymäpäiväni on lokakuun lopulla. 

On kaikkea mitä odotella. 
Alle 100 päivää Jouluun ! 

Apua ne  JOULULAHJAT  !


Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI