15.06.2020 OMA TILANNE

Ihmisellä voi olla murheita, kenellä mitäkin.

Pyörän olen saanut nyt korjauksesta. Oli ilmainen, suhteiden kautta.
Hellehatut tuli paikalliseen liikkeeseen tarjoukseen, niitä on nyt kaksi kappaletta, hinta yhteensä 10,00 €.

Hiustenleikkausta odottelen paikallinen oppilaitos palaa elokuussa lomilta. 
Hatun alle piiloon: huono hiuspäivä, joka päivä.

Naiselle tosi tärkeitä juttuja.
Pari pientä hajuvesi näytettä sain sukulaiselta. 
Rikkaasta ajasta jääneet tuoksut Lancome ja Chanell Canche .
Lacoste Pour Femme syntymäpäivälahja menneiltä vuosilta.

Sairaslomalla olen 1.8.2020 asti.
Mutta, kas kummaa Kela hengittää niskaan, että jatkoa ajatellen pitää tietää olenko sairaslomalla vielä, vai työtön työnhakija. 
Ennustaja olisi nyt paikallaan, tai joku ketä osaa tietää tulevaa, minun tilanteeni. 
Ainakin näillä näkymin olen sairaslomalla. 
Yöttömät yöt ovat tulleet tutuksi. Valoisuus ja unettomuus on saumaton pari. 

Yksi iloinen asia on tapahtunut, olen saanut lopultakin puhelinlaskun 97,71 €, oma osuuteni 72,57 €.
Tuon erotuksen pitäisi tulla muualta, eli ihmiseltä joka käyttänyt sumeilematta minun luottamusta hyväkseen. 

Moni köyhä ajattelee itse, ettei ole oikeutta hankkia mitään itselleen. Minä satsaan laatuun: itse en luovu Embo wc-paperista ja toinen on ripsiseerumi ja shampoo, ostan aina tilipäivinä wc-paperia ja sitten harvemmin shampoo ja ripsiseerumi.
Hiuksia en värjää, vaan ostan 2,00 € sävyshampoon, saan harmaat piiloon. 
Minun juttuja.

Ruoka politiikka on minulla pikkasen heikompi juttu, syön heikosti, liian yksitoikkoista, palautetta tullut,  mutta kyllä ole yrittänyt parhaani. 
Kesällä ihanaa kun saa kaikkea halvalla, tomaattia ja kurkkua ja muitakin vihanneksia.
Tupakkaa ja alkoholia ei minulla kulu, onneksi. 



Sen edestään löytää, minkä taakseen jättää. 
Hyvä hyvällä palkitaan. 

Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI