15.09.2017 15 PÄIVÄ SYYSKUUTA

Syyskuun 15 päivä.
Lainan saldo       2 136 ,72 € !
Loppusuora häämöttää, toukokuussa pitäisi olla saldoa 0 €.
Olen selvinnyt kiperistä tilanteista matkan varrella, melkein voi sanoa kunnialla.

Vaikka pankki ei ole enää vuosiin antanut kuukausi vapaita, niin olen selvinnyt.
Itkua ja verta ja hikeä on välillä ollut taipale.

Apua olen saanut: ruokaan, vaatteisiin, kenkiin ja leluihin, puhumattakaan ihanasta lahjasta kauneusliikkeeseen viime jouluna.

Joka kerta kun käytän yhtä kattilaa, muistan, että olen sen saanut lahjaksi yhdeltä blogin lukijaltani.



Yhä edelleen olen kiitollinen, teille kaikille.
Olette tehneet vaikeasta polusta siedättävän jopa ihanan kulkea.
Ihana huomata, että ihmiset lukevat blogiani.

Kiitos.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI