12.05.2023 TUNTEET PINNASSA

 Tunteet pinnassa. Tiukka kuukausi ollut, ja koetellut kovasti hermoja. 

Ensi kuukausi on vieläkin tiukempi, ja joudun 6.6.2023 leikkaukseen, joka sitten sotkee Kelan tuet taas

 totaalisesti. Mutta, jos ajoissa teen kaiken taas valmiiksi, olen kaukoviisas kai. 

Ei millään jaksaisi taas tapella, joka pennistä.

Nyt olen pyytänyt apua 24 " pojan polkupyörään. Ei vaan tunnu avustusta löytyvän.

Tietty on maahamme tullut sellaisia jotka vie etusijan , mutta en yhtään vähempää heitä syrji, mutta

 kyllä kotimaan heikompiosaisia pitäisi auttaa kumminkin. 


Samalla olen pyytänyt uusiin lenkkitossuihin, ainoa kriteeri oli että olisi ollut Adidaksen kengät, jotka

 sopivat minun jalkaan hyvin. Ja kestävät ja laadulliset.

Mutta, ei kuulemma ole kuin  yhden halpaketjun lenkkitossuihin suostuttu. 

Tässä aina tulee tämä , kuinka katsotaan mitä kukin ansaitsee tai mitä kenelle halutaan antaa. 

Olisi tasa-arvoista kohdella kaikkia yhdenvertaisesti.

Ja jos minä mummina haluan lapsenlapselle tänne mummilaan oman pyörän, ei ole minun mielestä

mitenkään liian suuri pyyntö.

Asiat varmasti järjestyy, viimeistää kengät ensi kuussa. Pyörää yritän metsästää koko ajan.

Näillä mietteillä jatketaan toukokuuta. 



Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI