20.8.2013. JATKETAAN TÄSTÄ SAMANLAILLA, KUIN ENNEN

Käyntini velkaneuvonnassa ei oikeistaan muuttanut tätä mun tilanettani millään lailla.

Makselen edelleen pankkilainaa, missä takaajat, siihen ehdotti että pankista kysyisin pidempää laina-aikaa. ja pienempää summaa, mutta kyllä tästä ennekin olen jutellut, asia jatkuu tällä summalla eli 266 € kk.

Kaikki muut käski jättää ulosotton meneviksi paitsi em vuokra, sähkö ja puhelin. Eli ne 100 € menot mitkä menee niihin Ellos-tili, IKanno, Resursbank ja Klarna.

Tällä mentäisiin, niin kauan kun olisi tämä mun tilanteeni tällainen, etten ole töissä. Sitten voitaisiin harkita Takuu-Säätiön lainaa, velkasaneerausta minulla ei kuulemma ole mahdollisuutta saada, koska olen siinä jo kerran ollut.

Sellaisen tiedon sain tietää, että ulosottomiehillä on oikeus käydä katsomassa tilitietoja pankin sivuilla.
Ja sieltä saavat tiedon mistä tulee tuloja ja voivat rupea perimään ulosottomaksua kyseisestä tulo lähteestä.

Kertoikin, että mitään säästö yms. tilejä ei kannata perustaa tai ottaa, ulosotto vie kaiken  ja perusturva ottaa ne tuloiksi toimeentulolaskelmissa.

No käynnistä ei jäänyt oikein muuta tietoa.
Muistutti, että muista syödä ja pitää terveydestä huolta.
Se on sun oma voima varasi tässä prosessi, millä jaksat eteenpäin.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

08.04.2019 Luottotiedoton voi saada vuokra-asunnon, mutta vuokranantajien käytännöt vaihtelevat – Eniten vaikeuksia on hakijalla, jolla on vuokravelkaa

08.09.2023 SOITTO KELASTA

14.11.2023 PETTYMYS JA SIITÄ YLI, PÄÄSTÄ IRTI